gnlzmen benim bebeğim bir hafta yapmadığında hastanelik oluyoruz ve gittiğimizde acilen lavman yapıyorlar çünkü röntgende Bağırsakları şişmiş oluyor o kadar tehlikeli boyuta geliyor ki hiç bekletmeden lavman yapıyorlar o kadar acı çekiyor ki kahroluyorum onu öyle gördükçe