Lilysa 2 yaş 20 günden bildiriyorum inanılmaz kötü her gün ağlama ile uyanıyoruz gece ağlama ile bitiriyoruz ne zaman susacak diye bekliyorum ya da neye ağladığını anlamaya çalışmakla.. en son dayanamayıp çileden çıktım olan ses tellerime oldu sesin kısıldı, hiç olmayacak şeyleri talep ediyor olmaz deyince ağlıyor yerlere atıyor Allah’ım bu n zaman bitecek ya da ne yaparsak sakinlesecek