Kızlar kızım 28 aylık ben artık çıldırmak üzereyim kafayı yeme noktasına geldim .Başından beri hep huysuz ve inatçı bir çocuktu zaten .
Son zamanlarda televizyon telefon aşırı sardı uykudan uyandığı gibi çizgi diyor oturup izlese gam yemiycem ama o da yok her 2 dk da bir başka aç başka aç diyor .Sabah kalktığı gibi bir başlıyor huysuzluga gece yatanaa kadar devam ediyor , gurbetteyim tek başıma bakıyorum ,şuan taşınma aşamasındayım ,asla bır iş yapmama izin vermiyor ,hep huzursuz aksi ve mutsuz , hircin .
Ben nasıl bı çözüm bulabilirim bilmiyorum iyice kafayı takmış durumda .Gün içinde çok bunaltıyor artık bagirmaktan sesim kisildi