Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık. Şuan normal tulumla yatırıyorum üstüne battaniyesini örtüyorum ama bazen açıyor üstünü. Uyku tulumy almam gerek. Evimiz kışın sıcak oluyor ben genelde kısa kolluyla geziyorum. 1,5 tog alsam evin ısısına göre içine kalın ya da ince giydirsem diyorum. Mantıklı mı yoksa daha büyük tog mu almalıyım