justthecigarette canım kusura bakma yeni gördüm mesajını, evet çok şükür bizim komple geçti kalmadı artık çünkü kendimce bazı şeylere alerjisi olduğunu farkettim uzun süre gözlemledim ve verdiğim şeyleri vermeyi kestim. Alerjimiz olan besinler süt, tahin, ceviz, avakado bunları verdiğim zaman resmen yara oluyordu kızımın şeyi kanıyordu ama bu besinleri kestikten sonra kızımda hiçbir şey kalmadı. Bez markasını değiştirip prima premium care geçiş yaptım uzun süredir bunu kullanıyorum bununda faydası çok oldu bize ve altını sık sık değiştiriyorum ıslak mendil asla sürmüyorum pamuk ılık su yapıyorum krem vs kullanmayı da bıraktık çok şükür çünkü bizimkinin besinlere alerjisi olduğunu anladım hiçbir doktor bilmezken ben kendim takip ettim ve şuan eski durumundan eser bile kalmadı benim önerim sende benim gibi yap canım gözlemle belki senin bilmediğin bir besine alerjisi vardır