Kubra_keremaras Kızlar oğlum 3 yaşında 1/1.5 tog uyku tulumu almak istiyorum daha önce kullanıp memnun kaldığınız kaliteli uyku tulumu markası veya aldığınız mağaza ismi önerirseniz çok mutlu olurumm😊
cokbilmismom Kubra_keremaras ben sarebaby alıyorum geçen senede bunu kullandım şimdi beden yeniledim. Yüzde yüz pamuk içinde saçma sapan elyaf yok, LCW E bebek bunlarda hep elyaf var bir tane e bebekten almıştım ter içinde kalıyordu çocuk ve hava almadığı için sağlıksız.
aayyyssee Kubra_keremaras waikiki,e bebek,cıvıl üçünü de kullandım memnun kaldım özelliklerine bakın pamukluysa sıkıntı yok zaten
parla__ Ustt bnde içi polyester olmayan pamuk yün olabilir belki bu tarz alırım eninde değilim alıp almamakta çok soğuk olur mu bilemiyorum.
Kubra_keremaras parla__ ya benim oğlumun odası soğuk oluyor ve üzerini hiç ortmuyor o yüzden mecbur alicam
Kubra_keremaras Ahsensmom_ teşekkür ederim evet ebebek in kalitesi güzel ama ebebek in kalıbı küçük olduğu için cesaret edemiyorum oğlumun boyu uzun yaşına göre