Pamukprenss ya birde ben mesela şeyi anlamıyorum işte şarjo bir saat ,30 dk filan gitsin deniyor ya. Zaten temizlik yaparken diyelim ki salonu temizliceksin salondaki eşyaları kaldır filan derken iki dk şarja taksan az bişey o bile götürüyor seni full şarj dolmak zorunda değilki. Salon bitince mutfağa geçince iki dk daha şarja tak o ara mutfağı toparla et derken az bişey daha şarj dolar. Birde turbo modu açmazsan dikey süpürge şarjları yarım saat gidiyor . Benim dyson yarım saat ,40 dk gitti . En son sesi az az gelmeye başldı