hepyerdeyizz Evet 2 gündür çok azdı geçmeye yakındı dün yine tekrarladı. Geceleri sönüyor bu arada bazen mama verirken kontrol ediyorum sönmüş oluyor. Kaşınıyor bide çocuğum ama sadece göbek bölgesinde var 2-3 tane de sırtında kollarında bacaklarında falan yok. Stres yaşatmamak için elimden geleni yapıyorum aslında mutlu uyutuyorum denilebilir elimden geldiğince. Durduk yere birden kızarıyor kabarıyor ve çoğalıyor, 1-2 saat sonra sönüyor çoklu besin alerjisi ve toz, akar falan testi yaptırdık kan verdik hepsi negatif çıktı. Deri testi birkaç gün sonra anlamadım ki ne yapacağımı da bilmiyorum