cikolatahurma Şuan hastanede yatistayiz oglum 4 yaşında yarın 1 de eeg çekilecek dendi gece 3 uyandır dediler daha önce cekilenler tavsiyede bulunabilirler mı napmam gerek nasıl oluyor Mr çektik mr da çok usluydu ama bunda bilmiyorum nasıl olur
neolmusyaani cikolatahurma kızıma çektirdik aynı saatlerde uyandırdım sabah 8 buçukta eeg çekildi önce uyuttum sonra birseyler bağladılar kafasina
cikolatahurma neolmusyaani yaklasik 1 haftadır düşmeyen ateş vardı havale geçirir gibi oluyor gece enfeksiyon doktoru bir şey bulamadı nörolojiye yönlendirdi bizi
Aklimideliricem Ben çektirmiştim 20 aylık civarında. Gece uyandırmıştım eegden önce de uyutmuştum eeg sırasında uyumuştu
Semaelisa27 cikolatahurma biz defalarca çektirdik kızım epilepsi hastası olduğu için. Bir sürü kablo yapistiriyorlar kafasına bende gece uyandırıp çekim sırasında uyutuyordum ama kablolardan rahtsiz olup kalkiyordu . Uyanınca cekemiyorlar o zamanda meyve suyuna katılan bir ilaç veriyorlar onunla uyuyor öyle devam ediyorlar . O ilacın etkisi de 1 saatte geçiyor 9 aylıkken başladı şuan 4 yaşında