sibelgoksu Kızım 13 aylık son iki haftadır sallanmadan asla uyumuyor her uykusunda ayağımda sallıyorum ve çok geç dalıyor. Ondan önce biberonunu verirdim beşiğinde uyurdu kendi kendine. Ve gece çok sık uyanmaya başladı. Siz nasıl uyutuyorsunuz sallayarak mı? Ve 13 ayda uyku gerilemesi yaşayan var mı
Pamukhanim_ sibelgoksu 12 buçuk aylık önce memede uyuyor sonra 5 dakika hamakta dalıyor orada yatağına alıyorum. Sık uyandığı zaman o kdar zor oluyor ki. 1 yaşda var ama belki onu yaşıyorsunuz dur
Sunismyson sibelgoksu 8.5 aylıktan beridir desteksiz uyuyor kendisi geçiyor uykuya şuan 21 aylık. Uyku gerilemesi olabilir en son biz de 19. Ayda yaşadık o aylarda da olmuştu. Fakat sallamaya tekrar döndürmek zorlayabilir yaşından sonra desteksiz uykuya yine alıştırmak gerek. Ağlasın ağlar ağlar uyur bu tü kaka bi durum değil yanında bulunmak önemli süreçte. Eğer ki atak haftasıysa zaten 2-3 haftaya eski rutinine döner fakat ilk seçenek sallamak olmasın bence.
nutellla 13 aylık ya emerek uyuyor ya arabada yada kucağımda ayakta sallıyorum maalesef geceleri sayamadığım kadar çok uyanıyor her uyandığında emmek istiyor uyku denen bir şey kalmadı diş çıkartıyoruz biz birde
sibelgoksu Sunismyson ben de alışacak diye çok korkuyorum ama alıştı bile galiba :( bi de 9 aylık hamileyim zor oluyor sallayıp kaldırıp yatağına almak
asennaa dondurmamkaymak bir gece ayağıma almaya çalıştım istemedi, o gün kendi kendine uyudu. Sonrasında da bunu devam ettirdim, bazen sürüyor, yatakta debelenip duruyor kendi kendine uykuya geçene kadar. Bazen kısa sürüyor bazen uzun belli olmuyor
defnevedoruk sibelgoksu biri 2,5 yasında yanında uzanıyorum biri de 4 aylık yüz üstü yatırıp poposuna vuruyorum
mavigibibakti defnevedoruk bunu bende denemek istiyorum ama nedense yüz üstü yatırınca canını yakacak bi pozisyon vericem ya da boğulacak diye korkuyorum uzun süre o şekilde kalabiliyor mu