Bebeğim 4 buçuk aylık. Gelişimi çok şükür çok iyi dönmesi kavraması vs çok erken başlamıştı. Ama ses çıkarma konusunda biraz geç kaldı galiba. Bağırma gibi sesler çıkarıyor arada anneye benzer sesler çıkarıyor ama yanlışlıkla tabii. Onun dışında öyle bir harf çıkaramıyor. Bazı yerlerde sesli harfleri çıkarması gerektiğini okudum. Sizin bebekleriniz ne durumda, geç mi kaldı acaba kızım?