gizem1212 şuan diyorum ki keşke daha önce gece beslenmesini kesseydim,ikimizede işkence etmişim, bi gece emzirmekten bezdim artık ve bu kararı verdim, sizede Allah kolaylık versin, emzirmeyi azaltınca bana sarılmaya gelip yanıma yatmaya başladı memesiz sevgisini hissetmek çok güzel bi duyguymuş çünkü şimdiye kadar hep meme için geliyodu