Kızlar büro yönetimi mezun oldum 2 yıllık. Baştan beri hep halkla ilişkiler istedim dgs ile 4 e tamamlamayı düşündüm ama vazgeçtim direkt 2.üniversige olarak okumaya karar verdim bu bçlüm okuyan veya mezun olan var mı dersler sözel diye biliyorum nasıl ağır mı basit mi önü açık mı özel düşünürsem ileride ? Bilgi veren olursa mutlu olurum 🌸