fatmaalyaa Kızlar merhaba kışlık alışveirş alıcam lc waikikiden kızım 7 aylık bütün kışı aldıklarımla geçirsin istiyorum yani önümüz marta kadar giysin kıyafetleri kaç aylık almalıyım yardımcı olursanız sevinirim 9-12 var 12-18 var kararsız kaldımmm
aayyyssee fatmaalyaa bu kızınızın kilosu ve boyuna göre değişir benim kızım çok zayıf mesela o yüzden tam beden hatta bazen küçüğünü alırım anca olur ama yani büyük almak istiyosanız da 12 18 den yukarı almayın derim hem biçimsiz büyük durur bebeğin üzerinde hemde lc nin kalıpları büyük zaten özellikle altları pijamalar vs baya uzun
suheyla92 fatmaalyaa bence 12 18 alin kisin 9 aylik olacak bir buyugu 12 18 oluyor zaten cok abartmaya gerek yok uzun gelir kotu durur