bbbllkllll benim bebeğimde pişik olmuştu ne kullandıysam geçmedi sudocrem,mustela,bepantol gibi bir çok piliç kremini kullandım en son ilerledi sivilce gibi oldu Arko yağlı krem sür geçer dediler tüp olanlardan inanmayarak aldım 2 gün sürdüm hiç bişeyi kalmadı geçti bi dene istersen