ikikedibirbebek Bebelac kullanıyorum normalde ama şu 2 gündür ishal oldu bezi aşırı taşıyor memnun kaldığınız mamaları yazar mısınız
gamzemissss ikikedibirbebek benelac kızımı kabız yaptı ilk sma comfort kullandık en iyisi oydu ama kızım mama reddinde olduğu için mama kullanamıyoruz
ikikedibirbebek gamzemissss sma bizde ilk doğduğu zaman meme reddi oldu kullandım 1 hafta da kabızlık yapmıştı bebelac iyiydi aslında ama anlamadım ishal oldu bu kez uyu geçişlerinde kullanıyorum zaten sma iyi geceler aldım arkadaşım söyledi denicem bakalım
gamzemissss ikikedibirbebek probihotikli olduğu için doktorlar öneriyor ama işte bizde mama kullanamıyoruz bi ara aptamilide denedim ama bi içti bidaha içmedi 🥲