Kızlar nasıl baş çıkıyorsunuz? Gerçekten çok sinirli bi anne haline büründüm (desteksizim) akşamları eş desteği tabi, ortamlara gitmek istemiyorum artık resmen beni rezil ediyor vurma davranışı ağlama kendini yollarda yerde yatması yerde sürüklemesi dışarıdan eve girmek istemiyor ve aşırı hareketli bebegim var yürümüyor yani koşuyor resmen gören herkes Allah yardımcın olsun der gerçekten çok yoruldum artık nasıl sakin kalabilirim hem bebeğimi hem kendimi yıpratıyorum her gece bi vicdan muhasebi yapıyorum niye bağırdım ettik diye bu sefer uykusuz kalıyorum