egelibiranne Kızlar kocamla evin ısısı konusunda bir türlü anlaşamıyoruz 🤣 ben sıcak diyorum o soğuk diyor. Bugün Kanz marka ısı ve nem ölçer aldım. 27 derece gösteriyor. Sizce doğru mudur? Bu markayı kullanan var mı
egelibiranne maygirl balkonda 22 gösterdi 😁 o yüzden şüphene düştüm Haritadan bakınca 15 gösteriyor. Bu kadar fark olur mu bilemedim
maygirl egelibiranne harita farkli olablir.anlarsniz zatrn 15 ile 22 arasinda hissedilen bi fark var.baska ısı olcer varsa 9nlada deneyin😀