Arkadaşlar oğlum iki yaşına yaklaştı iki gündür aşırı huysuz sendromdan sanıyordum fakat akşam üstü poposu kıpkırmızıydı pişik olmuş muhtemelen simit dokundu çünkü 3-4 aylıkken susama alerjisi olduğunu öğrendik yaşını geçtikten sonra yiyordu ama dokunmıyordu alerjisi geçti diye sevinmiştik. O gün simitin hepsini bitirdi o mu yaptı anlamadım ki. Siz ne önerirsiniz pişiğe ne iyi gelir?