Kızlar selam neredeyse 5 gündür devam eden ishal var çocuğumda 2 yaşında. 2 kez doktora götürdük serum takıldı enterofast ve çinko verildi devamında kullanıyorum ama hala çocuğumda ishal devam. Testlerde bir şey çıkmadı kaka tahlili temiz. Yemesi içmesi kesildi çocuğumun 3 biberon su içen çocuk hiçbir şey yiyip içmiyor ne zaman geçecek bu ya da bi tavsiyeniz varsa lütfen yazın