arkadaslar kizim 11.5 aylik emerek uyumaya alismis bir bebek bu yuzden uyuduktan sonra gazi cikartamdigim icin gaz ustten cikmadigi icin alta iniyor ve cok gazli oluyor.. ve kaka problemimozde var kakasini yapamiyor aslinda bazen kabiz bazen normal ama yapamiyor.. probiyotik kullanmak istiyorum duzene girsin diye. sizce hangisini kullanmaliyimm. uzun olmus olabilir k.bakmayin..