3 ay 12 günlük ve biz bu atağa erken girdik.anlattığınız herşeyi birebir yaşıyoruz,yalnız olmadığımı ve tek başıma delirmeyeceğimi anlamak içimde formda geziyordum anladık ki tek değiliz.şimdi yattığı yerde 1 dakika ağlıyor,sonra oynuyor,kimse ilgilenmiyor diye sinirleniyor.oda ne istediğini bilmiyor ki 😆