kaganalp24 yakın zamanda ağlamalar ve öfke nöbetleri kitabını dinledim. Yemek konusunda şunu diyor. Çocuğunuzun kendi başına yemesine müsade edin. Oynasın mıncıklasın yerlere saçsın keşfetsin. Ben de oğluma yere bi örtü serip yemek yediriyorum. Bazen her yere saçıyor ama benim yedirdiğimden daha keyifli yiyiyor.