Merhaba arkadaşlar 2 gün sonra otobüs yolculuğumuz var 18 saat sürecek. Daha sonra da kendi aracımızla yaklaşık 13-14 saat sürecek bir yolculuk daha olacak.
2 yaşında oğlum ve 5 yaşında kızım var. Daha önce uzun yolculuk yapan arkadaşlarım tecrübeleriniz neler? Yanıma etkinlik kitapları bir kaç sevdikleri oyuncak, evden atıştırmalık pankek kurabiye minik poğaçalar felan yapıp yanıma almayı düşünüyorum. Daha farklı oyalayabilecek neler yapabilirim?