Kızım anaokuluna gidiyor gruba öğretmen etkinlikleri atıyor bazen geçen gün baktım yağmurun hararetli yağdığı anda çocuklara ince bı yağmurluk giydirip dışarda gezdiriyor şarkı soyletiyor bilmiyrm bana mı normal gelmedi kızım kaç gündür öksürüyor burnu akıyor dışarda yağmurun altında hasta olmamaları tuhaf olurdu zaten benim yeni haberim oldu sizde böyle şeyler oluyor mu öğretmenle konuşmak doğru olurmu sizce