Ben sadece 2,5 tog alıyorum yorni uyku tulum 4 yıldır kızıma onu kullanıyorum 4 yıldır oturduğumuz evler hep çok soğuk olduğu için içine iki kat giydirip (uzun kol zıbın pijama + üstüne bi kat daha ) yorgan görevi görsün diye çünkü hiç üstünü örtmüyor deli yatıyor hiç terlemedi ya da üşümedi şuan evim doğalgazlı ama henüz ısıtma açılmadı yine aynı şekil giydiriyorum çünkü soğuk oluyor gece özellikle ama doğalgaz açılınca duruma göre içine giydirdiğim kıyafeti azaltırım büyük ihtimal yani siz onu evinizin ısısına göre ayarlıyorsunuz bende derece de vardı ama ben yine bakardım uyurken boynuna ayaklarına sıcaksa üşümüyor demektir ☺️