aylinnsmom Merhabalar 10 kutu neocate mama var ücret ile almak isteyen olursa yazabilir mi acaba bebeğim sadece market maması içiyor…
aylinnsmom yarenatlas bebeğim raporlu mama içse kesinlikle ücret talep etmezdim ama normal mama içtiği için kutusunu 450 olarak talep ediyorum ben de para ile aldığım için size de uyar mı peki hanımefendi
yarenatlas aylinnsmom haklısınız evet ama eczaneden reçete ile alınca o kadar ücret ödenmiyor maalesef ben de veremeyeceğim o kadar teşekkür ederim yine de 🙏🏻 sağlıkla büyüsün bebişiniz 🌸
aylinnsmom yarenatlas tamamdır hanımefendi canınız sağolsun insanız biriz bende de durmasın bebiş aç kalmasın birbirimize ulaşım sağlayalım ben hepsini ücretsiz göndereyim sadece kargoyu siz ödeyin yeter
aylinnsmom yarenatlas Instagram @kymetoganberdi yazın neocate diye halledelim pzt yollarım birbirimize duamız yeter
yarenatlas aylinnsmom ya çok teşekkür ederim ama benden daha ihtiyacı olan varsa ona gönderin lütfen ya da ücretiyle vereceğiniz biri sizin de işiniz görülsün en azından ben doktorumuza yazdırabildim bugün temin ettim iyi niyetiniz için teşekkür ederim yine de 🫶🏻
pembeee Bebeğimin alerjisi var sütüm de çok azaldı ama alerji testinin sonuçları çıkmadı diyerek raporlandırmıyorlar mamayı bebeğe ne vereyim dediğimde çorba diyorlar gerçekten çok makbule geçer eğer elinşzdeyse