Arkadaşlar merhaba
Çocuğumu ekransız büyütmeye çalışıyorum şuana kadar yanında tv hiç açılmadı ancak gün içerisinde anneanne dede dayı babaannesi ile bir kere de olsa görüntülü konuşur onlara tepki verir güler . Hepsi çok uzakta olduğu için günde bir kere olsa dahi gelmek istiyor haliyle kıramıyorum ama acaba çocuğa ekran mı veriyorum diye de içim içimi yiyor bilgisi olan arkadaşlar tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi