Kızlar ikidir aktivia ile mayalıyorum ama sulu ve sünen bir yoğurt oluyor neden kaynaklanır
Sek taze süt cam şişedeki sütü kullanıyorum ısısına dikkat ettim aslında acaba çok mu beklettim 10 saat mayalanmaya bıraktım ondan mı oldu lütfen akıl veriiinnn 🩷🩷