Merhaba annişler
ben 24 gün önce sezeryan doğum yaptım ama hala hamile gibi göbeğim var yine indi biraz tabi ama buruş buruş duruyor bu durum geçer mi buruşukluk falan yani ☹️ Birde karnım basenlerim göğüslerim bacaklarım son haftamda çatladı mosmor heryerim çatlaklar geçer mi ?😢