aselin_annesi Kızım 2 ay 22 günlük ağlıyor uyurken bile benden elimden kolmdan destek alıp kendini kaldırmaya çalıyor yatarken yine ağlıyordu denedim ellerimi tuttu oturur pozisyona geldi sustu geri yatırdım ağladı çok erken oturması için ama ara ara 1,2dk tutsam öyle bişey olurmu
deletedmom4842 aselin_annesi Tutma annesi şimdi 4,5 aylığa kadar oturtma zaten anlarsın zamanı geldiğini ama mesela kucağına alıp koltuk altından destekle bir kaç adım atmasını sağlayabilirsiniz tabii ağırlığını çok vermeden
G_ADAN aselin_annesi benimki çok çabalıyornoturmak için doktora sordum kucapımda tutuyorum biraz ama öyle dik bi şekilde değil yatar pozisyonda biraz daha. Mama sandalyesine koyuyırum yatırır şeklinde
CaganBulut Benimkide aynı 😞 adamı bıraksam biz be yersek yicek gibi bakıyor, televizyon izlemek istiyor, kalkmAk istiyor dün kendi kendine baya kalktı şok olduk eşimle 🤣 kafasını tam tutabilse kesin Ayaklanırdı
aselin_annesi CaganBulut 😂😂 Aynen sofraya oruruyorum uyanıyor kucağıma alıyorum yemeklere doğru atılıyor yiyecek sanki 😂
aselin_annesi G_ADAN Hm bende puset içindeymiş gibi yaptım biraz önceok çabalayınca bende bi doktorumuza sorayım ya