mimoza1903 Merhaba kızlar🌸 36 haftalıkken sezaryen oldum. Erken ve sezaryen olduğu için sütüm hemen gelmedi. Şimdi geliyor çok şükür ama bebeğim doymuyor yeterli olmuyor. Artırmak için öneriniz var mı? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz 🙏🏻🌸
leyla17 mimoza1903 sağlıkla büyüsün bebiş. Ben bol su içmeye özen gösteriyorum. Hoşaf yapıyorum kuru meyvelerle. Hurma tahin yulaf gibi içerikler çok güzel destekliyor sütü ayrıca bu aralar holivia anne çayını keşfettim çok katkı sağladı sütüme. Kesinlikle öneiririm trendyoldan almıştım
mimoza1903 leyla17 Amin, bütün bebişler sağlıkla ailesi ile büyüsün inşallah. 🌸 Çok teşekkür ederim cevabınız için, telefonu elime alıp doğru düzgün bakamıyorum bile, o yüzden geç gördüm, dediğiniz çayı deneyeceğim nasipse 🥰