Arkadaşlar merhaba pazartesi günü kızımın ateşi vardı doktora götürdüm ciğerlerini üşütmüş boğazı kötü dedi klamer antibiyotik ventols Buhar ve iburamin zero verdi ama sabah kalkınca yüzü ve dudağı çok şişmişti dişim de ağrıyor diyodu doktor bunları kullan dedi başka bişey demedi bugün 3. Gün ama yüzünün sol tarafı şişiyor gözünün altı da biraz morardı acile gitmem gerekiyor mu acil bakarsanız sevinirim