43 günlük kız bebeğim sürekli ağlıyor başlarda çok olumsuzluklar yaşadık o zamanlar başladı ağlamaya şimdi hala ağlıyor altı temiz üstü temiz gazı yok karnı tok ama ağlıyor çok az bir süre kendi kendine duruyor sonra hemen ağlıyor kafayı yemek üzereyim artık ne yapacağımı bilmiyorum nasıl sakinleşecek bu bebek 🥹 emmiyor bu arada sağıp veriyorum