Ecem__ tulin34 yere zemine daha rahat basiyor daha rahat hareket ediyor eger ev soguk degilse hic problem yok benim oglumda oyleydi bu kiş yerler soguk mesela kendi cikarmiyor eskiden asla giymiyordu.ususe ayagi cikarmaz.
yanissa tulin34 bosver giymesin annem beni öyle bir alıştırmış ki kaç yaşımdayım hala çorapsız yatamıyorum yaz kış zararlı oda biliyorsun. Panduf terlik gibi seyleri ona göstererek kendinizede alın takım olduk falan diyin siz giyinin oda giyinsin bir de öyle deneyin isterseniz. Yada yere bir sey dökün ayağına yapıssın o yaşta çocuklar böyle seylerde çok huylanırlar kardeşimde öyle giymiyordu ay ayağın pislendi çorapsız bötle olur falan diyin
Elif337798 Ben kış girdimi kilotlu çorap giydirim evin durumuna ve yere göre yer iyiyse panduf giyerler çorap giydirmem yaz girdimi bir daha kilot lu çorap ve ya çorap giydirmem alıştılar mesala ben balkona çıkarken giderler panduflarını getirirler giydirim