Doğum kilosunun üstüne bebeğin belli bir aya kadar ortalama 1kg alması beklenir.Benim oğlumda 3400kg doğdu 3aylık 6.5kg.Bence sizinkinin kgsi de normal.2aylık bebek zaten sürekli beslenmek istiyor kilolu olsa nolur olmasa nolur bu sizin elinizde olan bişey değil ki ayrıca çocuk acıkınca emzirmeyecek yada mama vermeme gibi bi durumunuz yok.Böyle şeyleri düşünüp canınızı sıkmayın bence