Arkadaşlar bu konuda bilgisizim kusura bakmayın ama bebeğime ilk kez yoğurt yapacağım 1 lt pastörize süt aldım toz mayada aldım buraya kadar okey, 1 lt sütün hepsini mayalamam mı gerekiyor yoksa her gün taze yoğurt mu yapmam gerekiyor? 1 lt sütün hepsini mayalayıp kavanozlara bölüştürüp dolaba kaldırsam olmaz mı?