Kızım 14 aylık, 11 aylıkken 4 tane birden diş çıkardı ve o süreçte çok fazla emiyordu. Hala şu an resmen bağımlı bir şekilde emiyor. Neredeyse hiç ayrılmıyor. Ve çok fazla emdiği için de hiçbir şey yemiyor. Günde sadece bir yumurta, bir muz ve yoğurt. Öyle öğünleri falan yok çünkü sürekli memede. Bu durumu yaşayan var mı emzirmeyi bırakmak istiyorum hiçbir şey yemediği için doktora danışacağım ama size de sormak istedim yaşayan var mı ne yaptınız