Bebeğim 1yaşında ama ek gıdaya geçtiğimiz günden beri aşırı isteksiz. Peş peşe çok fazla diş çıkardı çok erken yürüdü (9.5 aylık) ve inanın 4.ayından beri o kadar hareketli bir çocuk ki emeklemeyi öğrenmesi peşine yürümesi vs asla yerinde durmuyor abartmıyorum gören şaşırıyor hatta. Sürekli hareket halinde olduğu için yediği iki gıdım yemekte fayda etmiyor. Kahvaltı sevmez, geçen birisi yazmış bir yaşındaki bebeği 3yumurta yiyiyormuş. Bırakın üçü bir yumurtanın yarısını yese şükredicem . Biliyorum yanlız değilim biraz dertleşelim fikir alışverişi yapalım