Bebeğim bugğn 4ay 3 günlük. 1 ay önce mene reddi başladı emzik biberon kaşık şırınga hiç bir şekilde kabul etmedi. Bende uykulu emzirdim. Dünden beride uykuya direnç gösteriyor. Uyumuyo ki emzireyim . Bu saate kadar zorla 3 defa emdi kısa kısa . Ben ne yaşıyorum ne yapacağım bana yol gösterin tükendim 🥺🥺