Bebegim tam 10 ay 16 günlük oturuyor emekliyor sıralıyor sürekli ayakta durmak istiyor çok şükür ama dişleri daha yeni patlıyor inanılmaz her şey ağzında kitap koyuyorum gözler eller ayaklar ogretmeye çalışıyorum o kitabı alıp yiyor :) bu tarz şeyleri öğrenmek için uslu duramıyoruz bir şey gösteremiyorum tek derdi dişleri ve ayakta durmak :) sizler ne yapıyorsunuz ne zamanı öğrettiniz bunları neleri öğretiyorsunuz. Herkes şimdi organlarını sormaya başladı çocuğuma ben de geç mi kalıyorum acaba dedim. Konuşalım fikirleşelim 🌸