hdnr2609 Merhabalar 5 buçuk aylık Oğlum var emzirirken kendini geri atıyor karnı falan agrıyo gibi yapıyo sancı olduğunu düşünmüyorum sadece emerken yapıyo gerçi hep huysuzda bi yeri falan mı ayrıyo acaba bi fikir söyleyin lütfen