sinirden kuduruyorum bugün rop muayenesi için kaç hafta önceden araştırma hastanesine randevu aldım ve özellikle arayıp sordum rop muayenesi yapılıyor mu diye evet yapılıyor dediler neyse kalktık gittik siz niye buraya geldiniz kadın doğuma gideceksiniz e ben arayıp sordum teyit ettim yapıldığına dair diyorum yok öyle bişey olmaz boşuna gelmişsiniz sabah tekrar kadın doğuma gidicez bide anestezi manestezi bişey dedi hep kafam bulandı bi tane asistan koymuşlar abuk sabuk konuştu