Benim iki gebeliğimde de gebelik şekerim sınırdaydı. Yani beslenme ile halledebildik.
Yine de iki gebeliğimde 30 kilo aldım.
İlkinde suyum fazlaydı, oğlum 3 hafta ileriden geliyordu. Doğunca kan şekerine bakıldı yüksek değildi. Yani bir sorun yaşamadık ve şimdi 4 yaşında ☺️ 🧿 çok da sağlıklı maşallah.
İkinci gebeliğimde de kızım haftasıyla uyumluydu. Doğumdan sonra baktılar kan şekeri normal çıktı. Çok şükür şimdilik bir sorun yaşamadık. Korkmayın doktorunuza güvenin ☺️