Canpare2 otizmde doğru eğitim ve ilgi ile ilerleme kaydedilir. Hatta baya baya ilerleme kaydedilir. Anneyi tanır, sese tepki verir, işaretle gösterir, ortak dikkat gelişir. Zaten 4 yaştan önce otizm tanısı koymakta yanlış bir çocuğa. Belirtisi var demek daha doğru. İlgi ve alakayla geçmese de toplumda iyi yerlere gelecek şekilde yol katedebilinir. Otizmli doktorlar var sadece dizilerde yok ki. @Aylinzenan instagramdan oguzasımguncesi hesabını takip etmenizi öneririm. Oğluna otizm belirtisi tanısı konuldu ve kısa sürede çok iyi yol katettiler ve çok güzel bilgiler veriyorlar.