Demett_k Sanki boğazımda bişey takılı kalmış gibi bir hissiyat var. Birkaç aydır hissediyorum. İnternetten araştırdığımda reflü yazıyor. Ama öyle ağzıma acı su falan gelmiyo. Yaşayan varmı neden olabilr