Kızlar aöf bu bölüm okuyan veya mezun var mı ? Ben daha yeni büro yönetimi ve yönetici asistanlığı mezunu oldum. Dgs ile 4 e tamamlamak yerine istediğim bu bölümü 2 sene olarak okumaya karar verdim dersler kolay mı ben sözelciyim sayısal yok sanırım değil mi var mı bilgi verecek birisi 🌸