Fulyy Arkadaşlar oğlum 33 aylık kreşe verdik bu sene ama sene başından beri hasta gün aşırı ateşi çıkıyor ve almak zorunda kalıyoruz takviye neler yapabiliriz bağışıklığı hızlı kazanması için
ugurola Fulyy çocuk doktoru arkadaşım var umca diye takviye önermişti oğluma kullanıyorum bayadır çok hasta olmasına rağmen hiç hasta olmadık 3 4 aydır araştırabılırsınız yoğun bakımda çalışırken doktorlar ve hemşireler kendileri de kullanıyormuş
Fulyy simseklivekalpli Yaa işte sürekli arıyorlar gelin alın diye alabilsem zaten küçücükken göndermem biraz verdiğimiz kurumla alakalı sanırım.
simseklivekalpli Fulyy yani aktif hastalık bulgusu varsa bulaşmasın diye ariyorlardir ama siz de o kadar hasta çocuğu gondermezsiniz herhalde, bilemedim
ftmylm Beslenmeye çok dikkat edin D vitamini alabilir udi hindi yağı doktora danışabilirsiniz ama yine de şunu söyleyeyim ilk sene bir hafta hasta bir hafta iyi bir hafta hasta bir hafta şeklinde gittik
Fulyy simseklivekalpli ya çalışıyorum dün göndermedim dinlensin diye zaten bugün tekrar okul açıldığından beri bu şekildeyiz maalesef
simseklivekalpli Fulyy ilk sene bizim de öyle geçti, kız 2.sinifta hala okul açılır açılmaz burnu tıkanıyor sene boyu öyle devam ediyor 😬