xbeyzax 2 aylık bebegım var ve çoğunluk mama ile besleniyor günde 1-2 defa anca anne sütü alıyor . günde 1 defa kaka yapıyo ama kakası sıvımsı ve koyu yeşil kokulu normal mi yani normal degıl gibi geldi sma optipro kullanıyorum
murek biz doğduğundan beri sma comfort kullanıyoruz 6 aylık yeşil ve kokulu. Sma mama yeşil kaka yaptırıyor görümcemin çocukları da öyleydi kullanan çoğu kişiden duydum doktor da söyledi
murek xbeyzax evet baya sıvı hatta prima bez kullanıyorum ondan bile her kakada taşıyor ama doktor normal dedi şuan katı gıdaya geçince koyulaştı