mucizemm94 trendyolgo kullanıyorum ben acil durumlarda, getir çarşıda kampanya oluyodu eskiden civarınızdaki marketlerden ürün getirmesi daha iyi getirin kendi deposundansa orası ekstra maliyetli oluyor. Tabi trendyol falan da komisyon kesiyo bunu fark ettiğimden beri genelde marketten normal alışveriş yapmaya gayret ediyorum ama bazen trendyolgoda bakıyorum fiyat evin dibindeki BİMden daha uygun taşımaktansa ordan sipariş veriyorum